Comunicació urgent d'incidències dels nomenaments o contractes

Aquest formulari està adreçat al personal docent o PAS que, havent estat seleccionat per via telemàtica o telefònica per a una substitució o interinatge, hagi de resoldre una incidència de caràcter urgent que requereixi una atenció immediata de l’Àrea de Recursos Humans.

L’Àrea de Recursos Humans prioritzarà les urgències, i contactarà amb vosaltres si és imprescindible per a la seva resolució.

Aquest formulari serveix, exclusivament, per solucionar els supòsits que requereixen una resposta urgent, i no s’atendran les consultes amb un contingut diferent que hauran d’adreçar-se als correus específics de l’Àrea de Recursos Humans.

Formulari

Dades personals del/la treballador/a



Dades laborals del centre de treball



Motiu de la comunicació urgent




* Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.


Informació bàsica sobre protecció de dades de caràcter personal, en compliment del Reglament General de Protecció de Dades (Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016).

Responsable: Consorci d’Educació de Barcelona

Finalitat: La finalitat d’aquest fitxer és la gestió de les dades del personal contractat pel Consorci d'Educació de Barcelona. (+info: http://www.edubcn.cat/ca/)

Legitimació: Missió d’interès públic, en compliment de les competències que la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta municipal de Barcelona atribueix al Consorci d’Educació de Barcelona.

Destinataris: Es poden fer cessions de dades a la Seguretat Social.

Drets: Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o supressió, limitació o oposició al tractament i portabilitat mitjançant els formularis electrònics que trobareu a http://www.edubcn.cat/ca/el_consorci/proteccio_de_dades_personals.

Informació addicional: Podeu trobar més informació a http://www.edubcn.cat/ca/el_consorci/proteccio_de_dades_personals.