Sol·licitud del certificat d’empresa per gestionar el pagament directe a l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) del subsidi d’incapacitat temporal del personal adscrit al Consorci d’Educació de Barcelona

Aquest tràmit s'adreça al personal adscrit al Consorci d'Educació de Barcelona que ha de sol·licitar el certificat d’empresa per gestionar el pagament directe a l’INSS del subsidi d’incapacitat temporal

Què heu de saber?

Terminis

Es pot fer en qualsevol moment.

Documentació

No hi ha documentació requerida.

Requisits

Haver estat contractat o nomenat pel Consorci d’Educació de Barcelona.

Taxes

No s'han de pagar taxes per a aquest tràmit.

Organisme responsable

A qui va dirigit?

  • Al personal adscrit al Consorci d’Educació de Barcelona que finalitza un nomenament/contracte laboral temporal amb incapacitat temporal o ha esgotat els 545 dies en IT, per demanar el certificat d’empresa per gestionar el pagament directe a l’INSS del subsidi de la incapacitat temporal.

Què heu de fer?

Presentar la sol·licitud per internet

Sol·licitud de dades per demanar el certificat d’empresa per gestionar el pagament directe a l’INSS del subsidi d’incapacitat temporal del personal adscrit al Consorci d’Educació de Barcelona

Un cop presentada la sol·licitud a través del formulari electrònic, la persona sol·licitant es pot descarregar la confirmació de la presentació de la seva petició (document de justificant de recepció en PDF).

Aquesta confirmació conté un codi d'identificació que permetrà a la persona sol·licitant fer el seguiment de la seva sol·licitud, de manera que no li caldrà desplaçar-se a les oficines del Consorci d'Educació de Barcelona per saber-ne l'estat.

Rebre resposta de l’Administració

El Consorci d’Educació de Barcelona enviarà electrònicament el certificat d’empresa que haureu de presentar a l’INSS a través de l’àrea priva l’àrea privada de serveis i tràmits gencat.

Normativa aplicable